حبنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حبنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

قررت انا مشرف ركن النادى الاهلى

عبدالله يحي كامل
el brenses
عمرو الشيخ
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عمرو الشيخ
المشرفيين
المشرفيين
عمرو الشيخ

قررت انا مشرف ركن النادى الاهلى Empty
مُساهمةموضوع: قررت انا مشرف ركن النادى الاهلى   قررت انا مشرف ركن النادى الاهلى Icon_minitimeالجمعة يوليو 11, 2008 4:08 pm

color=red]] بسم الله الرحمن الرحيم

والله ياجماعه انا حزين اوى على القرار ال اخدته ده بس بجد مش بأيدى الظروف اجبرتنى على انى انسحب من المنتدى وانى اسيب اشراف ركن الاهلى لاى حد يستاهل انه يكون مشرف ركن النادى الاهلى واترك الفرصه لغيرى وبجد ياجماعه احب اقولكم انى بجد عشت معاكم احلى ايامى واحب اعرفكم انى استفدت كتير من المنتدى الجميل دة وكمان الناس الحلوة ال موجودة فى المنتدى وكمان انا طلعت بأصحاب جديده من المنتدى وكمان تعرفت على ناس محترمه جدا وحبيت كمان ناس بس ياخسارة الناس دى طلعت ماتستهلش زرة اخلاص ولا وفاء ولا حب انا بشكركم اوى ياجماعه على الايام الجميله ال قضيتها معاكم ويارب يارب تدوم محبتكم لبعض وانشاء الله هابقى ادخل على المنتدى من وقت للتانى واشوف مواضيعكم وكمان هاكتب ردود عليها..... بس ياريت ياجماعه اللى يشرف على ركن الاهلى من بعدى يهتم بأخبار النادى وتكون اخبار حقيقيه مش .... انتو عارفين انا اقصد ايه....واتمنى من حسين كاريكا حبيبى انه يهتم بركن الاهلى وانا ثقتى فيك بلا حدود.....وسلامى لجميع الموجودين فى المنتدى غائب او حاضر يقبل منى ارق واحلى تحيه...
وفى النهايه ...بتمنى من احمد انه يقبل قرارى ده لانى بجد مش هاقدر اتراجع فيه......

والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

عمرو الشيخ
[img]قررت انا مشرف ركن النادى الاهلى 4879483855c208721
el brenses
المشرفيين
المشرفيين
el brenses

مُساهمةموضوع: رد: قررت انا مشرف ركن النادى الاهلى   قررت انا مشرف ركن النادى الاهلى Icon_minitimeالجمعة يوليو 11, 2008 6:41 pm

قرارك صعب يا عمرو
وياريت تفهم ان الناس اللي انت حبيتهم اكيد يستاهلو حبك
بس ادي لنفسك فرصه تفهمهم وتسمعهم عشان متظلمش نفسك
ولا تظلمهم
وياريت ترجع المنتدي تاني عشان منسحبش وراك انا كمان
كلنا بنحبك وبنحترمك يا عمرو
وعاوزه اقولك فكر مره والف ومليون عشان الانسان اللي بيحب بجد
بيخلص وعمره ما بيضيع حبيبه من ايده الا اذا كان مجنون
ربنا معاك يا عمرو ويوفقك ويهديلك نفسك للصواب
el brenses
المشرفيين
المشرفيين
el brenses

مُساهمةموضوع: رد: قررت انا مشرف ركن النادى الاهلى   قررت انا مشرف ركن النادى الاهلى Icon_minitimeالجمعة يوليو 11, 2008 6:44 pm

وياريت يا احمد متقبلش القرار دا من فضلك
من فضلك يا احمد متقبلوش بسهوله
شكرا ليك يا احمد
عبدالله يحي كامل
المشرفيين
المشرفيين
عبدالله يحي كامل

مُساهمةموضوع: رد: قررت انا مشرف ركن النادى الاهلى   قررت انا مشرف ركن النادى الاهلى Icon_minitimeالجمعة يوليو 11, 2008 9:04 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

اولا يا عمرو انا بشكر يا احلى عمرو فى الدنيا عل ثقتك الغا لية واكيد يا عمرو قرار داة مش من حقك
لا نك عارف يا عمرومدى حبى ليكوومش عا يزك تزعل على اى حب لان الحب دلوقتى ما بقاش يتزعل علية وهو داة الى كان لا زم يحصل وبا النسبة لمو ضوع الا شراف فا الا عضاء ربنا يفوقهم يبقى حد يشرف على الركن وعا يز اقو لك انى هفتقدك على المستوى الخاص ف المنتدى وانت عارف يا عمرو مدى حبى ليك وطبعا انا من اسعد الناس انك معا ية فى معظم الا وقات يعنى يا عمورة انت عارف مدى حبى ليك

كفايك دموع كفاية كلام كفاية .. أنا عندي أضيع ولا أشوفك يوم معاية

كفايك دموع كفاية كلام كفاية .. أنا عندي أضيع ولا أشوفك يوم معاية

اللي يجرح قلبي مرة ما بنسهاش ... اللي باعني في يوم حبيعه وببلاش

اللي يجرح قلبي مرة ما بنسهاش ... اللي باعني في يوم حبيعه وببلاش

اكيد يا عمرو انت عارفت دلو قتى مين الى كتب المو ضوع واحب اقول

خلاص حبيبك مش انا خلاص مكانك مش هنا خلاص حبيبك مش انا خلاص مكانك مش هنا

كفايك دموع كفايه كلام كفايه .. انا عندي اضيع ولا اشوفك يوم معايه
حسين كا ريــــكا
المشرفيين
المشرفيين
حسين كا ريــــكا

مُساهمةموضوع: رد: قررت انا مشرف ركن النادى الاهلى   قررت انا مشرف ركن النادى الاهلى Icon_minitimeالسبت يوليو 12, 2008 10:55 am

طبعا يا عمورة انا بشكرك على ثقتك الغا لية فية بس انا مش هقدر اكمل فى المنتدى طول ما انت مش مو جود فيا ريت تفكر يا عمرو علشان خا طر حسين اخوك
http://www.aldewan.com
admin
Admin
Admin
admin

مُساهمةموضوع: رد: قررت انا مشرف ركن النادى الاهلى   قررت انا مشرف ركن النادى الاهلى Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 15, 2008 9:47 pm

والله سمحونى انى لم ارد فى وقتها لانى مستغرب من قرار عمرو المفاجى وانا بقول لعمرو يناقشنى فى الامر ويقول ظروفه اولا ساعتها نقدر نشوف هنعمل ايه بس ياريت يا عمرو تفكر اولا فى قرارك
http://elmuslim.yoo7.com
saly
المشرفيين
المشرفيين
saly

مُساهمةموضوع: رد: قررت انا مشرف ركن النادى الاهلى   قررت انا مشرف ركن النادى الاهلى Icon_minitimeالأربعاء يوليو 16, 2008 5:20 am

مهما كانت الظروف ياعمرو ياريت متسبش المنتدى انت اخ لينا والركن الاهلى محتاجك هنعرف الاخبار منين لو سبته ياريت يا عمرو تفكر تانى
ghenwa
المشرفيين
المشرفيين
ghenwa

مُساهمةموضوع: رد: قررت انا مشرف ركن النادى الاهلى   قررت انا مشرف ركن النادى الاهلى Icon_minitimeالأربعاء يوليو 16, 2008 5:23 pm

اسفة انى اتاخرت ياريت ياعمرو متسبناش احنا بدأنا مع بعض فى المنتدى ولازم نبقى مع بعض اسرة واحدة ماينفعش حد يمشى ارجع فى قرارك ياريت انت اخ لينا وعايزينك معانا ياريت ياعمرو ترجع فى قرارك

قررت انا مشرف ركن النادى الاهلى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-