حبنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حبنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اعرف راى الاعضاء فيك

DRE@M
heroooo1410
el brenses
saly
kimoooooooo
maldini
حسين كا ريــــكا
ghenwa
admin
13 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
admin
Admin
Admin
admin

اعرف راى الاعضاء فيك Empty
مُساهمةموضوع: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالأحد يونيو 15, 2008 11:10 pm

انا اعرف انى الموضوع صعب جدا على الجميع ومحرج للغايه واختبار نفسى شديد ولكن انا عايز نكون صرحاء وتقول رايك بصراحه فى الاعضاء وتذكر له كل ايجابياته وسلبياته بصراحه حتى يصلح من اخطائه ولكن فى اسلوب راقى ومحترم ونحن هنا كلنا حبايب وهنسامح المخطا
ولكن نقطه نظام كيف سيتم الامر الان ساشرح الطريقه هو انى مثلا اول عضو دخل يختار شخصيه معينه وهيسئله اسئله
والاسئله نوعان
اولا الاسئله الرئيسيه وهى
كيف تخيلت شكلي أو مظهري من خلال كلامي ؟؟؟؟؟؟

كيف تصورت صفاتي أو طباعي (( شخصيتي )) من خلال كلامي ؟؟؟؟

أيه رأيك فيا ؟؟؟؟؟ وهذا سيجاب عليه كما يلى ان يذكر الايجابيات والسلبيات

أيه رأيك في مواضيعي ؟؟؟؟؟؟

قولي نصيحة تتصور (( في رأيك )) إني محتاج ليها ؟؟؟؟؟؟

وهل انت تحبنى بالفعل ولا مصلحه فى المنتدى وخلاص

ثانيا الاسئله الشخصيه ودى من حقك ان تسائلها له برحتك
http://elmuslim.yoo7.com
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 17, 2008 2:49 am

انا هقولك بس متتزعلش اوك انتا طماع واناني متزعلش مني والي عاوز يعرف ليه احكيله

مواضيعك كويسه وحلوه محدش يقدر يقول حاجه

انصحك انك متبقاش طماع واناني كده ودي وخد
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 17, 2008 2:52 am

انا بحبك جداااااااااا عشان انتا شبه واحد صحبي بظبط مش صحبي اخويا وانا حسيت كمان انك جدع بس مش خدوم
admin
Admin
Admin
admin

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 17, 2008 10:26 am

والله انا بحترم الاراء جدا وانا عامل هذا الموضوع للصراحه وانا متقبل الكلام بصدر مفتوح وكل واحد هنا من حقه الانتقاد ولكن انت نسيت تجاوب الاسئله الى فوق الاول اين الاجابات ويلا يا اعضاء اريد الاراء
ghenwa
المشرفيين
المشرفيين
ghenwa

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالأربعاء يونيو 18, 2008 8:31 pm

انا بحترمك جدا يا احمد وهاجاوب على الاسئلة:
1_ صفاتك وطباعك انت انسان محترم وطيب وذكى ومعطاء بتحب تخدم اللى حواليك على قدر استطاعتك بتحب الناس وده اللى حسيته من كلامك.

2_ مواضيعك طبعا رائعة جدا ومختارة باتقان ومفيدة طبعا.

3_ النصيحة لا تخاف من اقوال الاخرين خليك دائما واثق من نفسك

4_ طبعا كلنا بنحبك زى اخونا واكتر مش مجرد منتدى.

واتمنى ربنا يوفقك ويجازيك خيرا وشكرا ليك يا احمد.
حسين كا ريــــكا
المشرفيين
المشرفيين
حسين كا ريــــكا

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالأربعاء يونيو 18, 2008 10:30 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

اولا يا احمد انا عن نفسى بحبك جدااااااااا وبحتر مك مش لا نك صحاب المنتدى بس لا نك شخصية محتر مة جدااااااااااااااااااااااااااااا
http://www.aldewan.com
maldini
المشرفيين
المشرفيين
maldini

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالخميس يونيو 19, 2008 9:02 am

ممكن يا احمد ناجى اقول رأيى فيك بس ياريت متزعلش

أنت أنسان مبتحترمش أراء الأخرين (ولو عايز تعرف ليه احكيلك )

مواضيعك عاديه

أنصحك أنك تحسن أسلوبك فى لكلام

ياريت متزعلش منى أنا قولت رايى بصراحه
حسين كا ريــــكا
المشرفيين
المشرفيين
حسين كا ريــــكا

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالخميس يونيو 19, 2008 3:34 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

يا وااااااااد يا مصطفى يا جا مد اية الحلوة داى بس اول مرة تقول حا جة تعجبنى
http://www.aldewan.com
ghenwa
المشرفيين
المشرفيين
ghenwa

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالخميس يونيو 19, 2008 7:16 pm

كلامك عجبنى جدا يامصطفى وبضم صوتى معاك
لان ده رايى فعلا
kimoooooooo
المشرفيين
المشرفيين
kimoooooooo

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالجمعة يونيو 20, 2008 5:50 am

من الاخر يا جماعه

احمد انسان محترم جدا ومؤدب وكلنا بنحبه

وكفايه رده المحترم جدا على اللى اساء ليه

وعايزك تعرف حاجه يا احمد ان الشجرة المثمرة هى اللى "بتتحدف بالطوب"

زى كلام الاخ اللى معندوش ذرة احترام لحد

وكلنااااااااااااااااااااااااا معاك يا احمد

واللى مش عاجبه يطططططططططططططططق

"واللى عايز يعرف ليه احكيله"

صباح الفل يا صاصا
saly
المشرفيين
المشرفيين
saly

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالجمعة يونيو 20, 2008 9:29 am

بجد يا احمد انت انسان محترم جدااااا ولا يهمك من اى حد احنا كلنا معاك
el brenses
المشرفيين
المشرفيين
el brenses

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالجمعة يونيو 20, 2008 3:55 pm

وانا بضم صوتي ليكو يا جماعه
والباش مهندس احمد ناجي شاف في نفسه شويه عيوب فبينها في غيره
ولا يهمك يا احمد انت انسان محترم وكلنا بنحبك
admin
Admin
Admin
admin

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالجمعة يونيو 20, 2008 4:11 pm

والله يا جماعه مش عارف اشكركم ازاى وربنا يعلم انا بحكم قد ايه وانا بعتبركم اسرتى الثانيه واتمنى ان نظل كده دائما وان يجمعنا الله فى جنته يارب العالمين
heroooo1410
المشرفيين
المشرفيين
heroooo1410

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالخميس يونيو 26, 2008 5:05 pm

ربنا يخليك يأحمد
وزي ماقال كريم الشجرة المثمرة تتحدف بالطوب

ميهمكش كلام حد وخليك واثق في نفسك وبالتوفسق ان شاء الله
DRE@M
عضو شغال
عضو شغال
DRE@M

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالإثنين يونيو 30, 2008 2:38 am

اولا :

انت انسان محترم جدا جدا ودا واضح من ردك على الاساءة ليك واللى احب اقوله للاخ دا ان كلامه معاك وردك عليه علاك اوى اوى فى نظرنا. ( وكل اناء ينضح بما فيه )

ثانيا : ابدأ بقى بالرد على اسئلتك ياحماده

(1)* اولا انا ماحاولتش اتخيل شكلك انا حسة اننا ارواح بتتعامل مع بعض يعنى الشكل والمظهر مش اساسى فى خيالى

(2)*بصراحة انا توسمت فيك طباع كتيرة وكل يوم بتتأكدلى ( طيب - مؤدب - محترم - جدع بلغة ولاد البلد العرق الشبراوى بتاعى هيظهر اهو ههه - جواك حب وخير جامد اوى لاصحابك وده واضح من نوعية المواضيع اللى بتختارها )............. بس والنبى ايه رايك فى كلمة توسمت دى ؟ مش بزمتك شديدة ؟

(3)* اما بقى بخصوص النصيحة ومش عارفة اخواتى فى المنتدى هيتفقو معايا ولا لا . لازم تعدل من اسلوب رد فعلك يااحمد لما يكون فى اساءة ليك لان الزمن دا مش عايز المؤدب اوى لانه هيتاكل على سبيل المثال انا بيعجبنى طريقة مالدينى باحس انه على طول رده جاهز وبلا تهاون وبالادب بردو فا انا نصيحتى ليك اول ماتحس بان حد مزعلك لازم تاخد حقك وبدون رحمة وفى نفس الوقت بالزوق وبالابتسامة .

(4)*والله ياحمادة ماتتصورش انا بعزك وبحترمك اد ايه ومحتارة اقول السبب يمكن عشان احترامك لنفسك وبالتالى للى معاك او لرقة مشاعرك او لانك جمعتنا صحبة ورد رقيقة فى فى فاظة شيك مش عارفة ايه هو السبب بظبط المهم ان ليك منزلة عالية اوى عندنا كلنا.

(5)*اما بالنسبة للاسئلة الشخصية فانا مش بحب اغوض فيها اوى لان دى حرية شخصية ممكن اسالك سؤال انت مش تحب ترد عليه انا يهمنى مضمون الشخص اللى اودامى طباعه ميوله يعنى اقصد الملامح الداخلية لشخصيتك بس ( ايه الكلام الكبير اوى اللى بقوله ده والله ياجماعة انا خطيرة بس ماحدش مقدر هههه)

ربنا يوفقك ياحمادة وتحقق كل امنياتك ويسدد خطاك دايما اللهم امين... I love you
Rawan
عضو جديد
عضو جديد
Rawan

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالإثنين يونيو 30, 2008 9:51 pm

أنا أحب أقولك ياأحمد أنك شخص اجتماعى وبتحب الناس وطريقة حوارك مع الاعضاء فى المنتدى
بحس اننا أسرة وحدة بجد
والمواضيع اللى بتقترحها جميلة جدا
النصيحة : متسمعش للنقد الهدام المبنى على الغيرة
وشكرا على الموضوع
ensan
المشرفيين
المشرفيين
ensan

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالجمعة يوليو 11, 2008 2:04 pm

من الاخر كده يا احمد مينفعش واحد يكون مش محترم والناس تظلموا لان في زمنا ده الحلو هو اللي بيتظلم من الوحش وميهمكش من كلام اي حد في الدنيا ديه وزحتي لو هو قريب منك اوي المهم تكون واثق من نفسك اوي وزي ما بيقولوا ديه ضريبة الناجحيين
admin
Admin
Admin
admin

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالسبت يوليو 12, 2008 3:42 am

والله يا جماعه اشكركم جدا على كلامكم الرائع هذا ويا دريم عاجبنى اوى كلامى الكبير ده ايوه كده خلينا نرجع اللغه العربيه الفصحه كفايه العاميه واشكرك جدا يا برنسيسه المنتدى كله وشكرا جدا يا انسان يا جامد وبشكر مصطفى الى ردوده جاهزه دائما خلاص انا حاسس قريبا انى كل شخص هنا هيكون ليه لقب قريبا
adel
عضو شغال
عضو شغال
adel

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالإثنين أغسطس 04, 2008 7:08 am

انا راى من راى مالدينى وبس فى شى حلو انت محترمة والمنتدى جميل جدا
عادل
adel
عضو شغال
عضو شغال
adel

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالإثنين أغسطس 04, 2008 4:58 pm

احمد انت زعلت دى راى ويجب انك تحترم راى الاخرين ودى كدة هزعلنى
ikram
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالأحد أغسطس 10, 2008 11:17 am

أحمد أنا حبيت اشارك اصدقاءك فالموقع بالرغم اني بعرفك قبلهم كلهم والله انت بالنسبة ليا كالملاك صحيح احنا مبنعرفش حقيقة الملائكة لكن انت تتسم بصفاتهم التى لا توجد عند البشر خاصة في عصرنا المؤلم هدا . انت يا احمد بالاضافة للطيبة والادب والاخلاق العالية جدا انت بريئ جدا في افكارك في نظرتك للاخرين سواءا حولك او بعيدين عنك انا قرأت رأي احدي صديقات حين قالت لك بأن لا تكون متسامحا ومأدبا وان تأخد حقك بدون تهاون .انا لا اوافقها ابدا أحمد يجب ان تعامل الحسنة بالحسنة والسيئة بالحسنة حتى يجازيك الرحمان ويبارك في عملك كن دائما عطوفا طيبا مؤدبا ومحبا كما عرفتك فأنا لا اريد ان افقد اعز صديق عندي اتمنى لك التوفيق وانا دائما احاول متابعتك حتى من بعيد والله يحمبك.
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اعرف راى الاعضاء فيك   اعرف راى الاعضاء فيك Icon_minitimeالسبت أغسطس 23, 2008 3:02 am

انا بضم صوتى لمصطفى عشان انت جبان وبتخاف يكون ليك منافسين معندكش الشجاعه انك تنافس حد

اعرف راى الاعضاء فيك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-