حبنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حبنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

استفتااااء

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عمرو الشيخ
المشرفيين
المشرفيين
عمرو الشيخ

استفتااااء Empty
مُساهمةموضوع: استفتااااء   استفتااااء Icon_minitimeالسبت يونيو 07, 2008 9:42 am

بسم الله الرحمن الرحيم

هل انت موافق على انضمام حسنى عبد ربه للاهلى

هل توافق على احتراف اللاعب للخارج

هل لو انضم اللاعب رسميا للاهلى سيضيف شئ للنادى وسط الظروف الصعبة التى يعشها

شاركونا بــــــ رئيكم
katkota
المشرفيين
المشرفيين
katkota

استفتااااء Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفتااااء   استفتااااء Icon_minitimeالسبت يونيو 07, 2008 11:00 am

بسم الله الرحمن الرحيم
انا لا اوافق با نضمامه للنادي الاهلي لانني اري انه لا يرغب بالانضمام ويريد ان يحترف غير ذلك ان نادي الاسماعيلي متمسك به ولا يرغب النادي نفسه بذهاب اللاعب للاهلي واري انه لو انضم سوف لا يسبب الا المتاعب وهذه وجهه نظر فقط لا غير
saly
المشرفيين
المشرفيين
saly

استفتااااء Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفتااااء   استفتااااء Icon_minitimeالإثنين يونيو 09, 2008 3:56 pm

طبعا لو انضم حسنى للاهلى هيضيف حاجات كتيره بس هو عايز يلعب فى الاسماعيلى بس لو راح نادى الاهلى فااهلا بى
عمرو الشيخ
المشرفيين
المشرفيين
عمرو الشيخ

استفتااااء Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفتااااء   استفتااااء Icon_minitimeالإثنين يونيو 09, 2008 4:05 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

والله انا مقتنع بعض الشئ بكلام كتكوته وانه فعلا مش حابب يروح الاهلى بس السؤال ال بيطرح نفسه طيب ليه وقع للنادى من البدايه....

وفى نفس الوقت مقتنع بعض الشئ بكلام سالى ان الاهلى فعلا محتاج جهود اللاعب فى الوقت الحالى لاصابه تريكا وكمان لقله خبرة المعتز بالله اينو وعاشور وعدم ثبات مستوى التونسى بوجلبان فعلا انافى حيرة ياريت ياجماعة ال عنده رأى غير ال احنا قولنا ياريت يشاركنا
katkota
المشرفيين
المشرفيين
katkota

استفتااااء Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفتااااء   استفتااااء Icon_minitimeالإثنين يونيو 09, 2008 4:22 pm

فعلا يا عمرو احنا محتاجين راي الباقي بحيث نعرف مين الراي الادق وبردو راي سالي صح هو طبعا لو راح الاهلي هيضيف للاهلي
ghenwa
المشرفيين
المشرفيين
ghenwa

استفتااااء Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفتااااء   استفتااااء Icon_minitimeالخميس يونيو 12, 2008 5:03 am

والله ياعمرو اكيد هايضيف للنادى
وهو طبعا لاعب كويس وانا موافقة ان يكون فى النادى الاهلى
واتمنى تواجده فى النادى
استفتااااء Mr_hot12
عمرو الشيخ
المشرفيين
المشرفيين
عمرو الشيخ

استفتااااء Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفتااااء   استفتااااء Icon_minitimeالخميس يونيو 12, 2008 8:13 am

بسم الله الرحمن الرحيم

والله ياغنوة كلنا بلا شك نتمنى انضمام اللاعب بس كلنا عارفين وشايفين الضجة ال حصلت بسبب الموضوع دة ما اظنش الاهلى هايستفاد من جهود اللاعب وكمان انا ملاحظ ان اللاعب يفقد لثقافه اللاعب المحترف لان كل يوم بنسمع ونشوف تصريحات اللاعب بيقول فيها انا على جثتى انى العب للاهلى طيب السؤال ليه من البدايه وقعت للاهلى.....وهنا اللاعب بيتعرف سواء كان عنده ثقافة التعامل مع المواقف الكبيرة ولا لا.....وفى النهايه انا بتوقع ان اللاعب لن يرتدى فانله الاهلى دا مش بمزاج اللاعب هايكون بمزاج الاهلى انشاء الله

والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

استفتااااء
صفحة 1 من اصل 1