حبنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حبنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ملك وكتابة(الصداقة والحب)

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
DRE@M
عضو شغال
عضو شغال
DRE@M

ملك وكتابة(الصداقة والحب) Empty
مُساهمةموضوع: ملك وكتابة(الصداقة والحب)   ملك وكتابة(الصداقة والحب) Icon_minitimeالإثنين مايو 26, 2008 7:04 pm

السلام عليكم ... ميرسى يااحمد على استضافتك ليا على المنتدى الرائع دا ودى اول مرة ليا ادخل منتدى وان شاء الله مش هتكون اخر مرة احب الاول اعرفكم بنفسى .... انا نورا 28 سنة من شبرا مخلصة كلية دار العلوم طبعا انا عارفة ان اختيارى لاسم الموضوع غريب عن الركن اللى انا فيه دلواتى لكن لو فكرتوا هتلاقو ان دا انسب اسم لاننا هنا بنتعرف وممكن نكون اصدقاء جدا وعشان كده انا بانتهز الفرصة عشان اقول ملحوظة ... انا دخلت اكتر من شات فى خلال سنة واتعرفت على اصدقاء كتيرة اوى الحمد لله لكن الاسف احيانا الصداقة دى بتكون وجه اخر لقصة حب وغالبا مابتكون محكوم عليها بالفشل وللسبب دا انا حبيت اعبر عن رايى فى ضرورة عمل كنترول على مشاعرنا ونعرف كويس هى بتتوجه لفين خوفا من اننا نتعرض لصدمة ونتفاجئ بانها مجرد وجه مزيف لعملة واحده....... ربنا يوفقنا جميعا ويكفينا شر الحب المزيف

عدل سابقا من قبل DRE@M في الجمعة يوليو 11, 2008 11:15 pm عدل 1 مرات
admin
Admin
Admin
admin

مُساهمةموضوع: رد: ملك وكتابة(الصداقة والحب)   ملك وكتابة(الصداقة والحب) Icon_minitimeالإثنين مايو 26, 2008 7:20 pm

والله يا نورا انا سعيد بيكى جدا واحب اعلق على كلامك انتى على حق بلا شك لانى انا ايضا دخلت على الشات كثير وياما ناس اتخدعت وانا شخصيا كنت هنخدع اكثر من مره لولا فضل الله عليه وفعلا لازم نعمل كنترول على مشاعرنا لانى غير ذلك انت كمثل قطار فقد شريط السكه بتاعه
http://elmuslim.yoo7.com
matrix neo
عضو ابتدى يشتغل
عضو ابتدى يشتغل

مُساهمةموضوع: رد: ملك وكتابة(الصداقة والحب)   ملك وكتابة(الصداقة والحب) Icon_minitimeالثلاثاء مايو 27, 2008 7:28 am

موضوع جميل وشيق من ماتريكس شكرا
saly
المشرفيين
المشرفيين
saly

مُساهمةموضوع: رد: ملك وكتابة(الصداقة والحب)   ملك وكتابة(الصداقة والحب) Icon_minitimeالثلاثاء مايو 27, 2008 12:43 pm

اولا اهلا بيكى يا نورا ونورتى المنتدى وبجد عندك حق وانا معاكى فى هذا الراى جداااا واحيكى على الموضوع الرائع
DRE@M
عضو شغال
عضو شغال
DRE@M

مُساهمةموضوع: رد: ملك وكتابة(الصداقة والحب)   ملك وكتابة(الصداقة والحب) Icon_minitimeالثلاثاء مايو 27, 2008 3:43 pm

ميرسى ياسالى والمنتدى منور بكل اللى فيه من عضاء ومشرفين ... وانا سعيدة جدا لاهتمامك بالرد على موضوعى ودا طبعا شرف ليا واتمنى نكون اصحاب بس فى الحالة دى اتمنى يكون الحب هو الوجه الاخر لصداقتنا flower . وميرسى ياماتريكس على ردك
saly
المشرفيين
المشرفيين
saly

مُساهمةموضوع: رد: ملك وكتابة(الصداقة والحب)   ملك وكتابة(الصداقة والحب) Icon_minitimeالأربعاء مايو 28, 2008 11:43 am

دانا الى يشرفنى يانورا واعتبرينى من دلوقتى اصحاب I love you
heroooo1410
المشرفيين
المشرفيين
heroooo1410

مُساهمةموضوع: رد: ملك وكتابة(الصداقة والحب)   ملك وكتابة(الصداقة والحب) Icon_minitimeالأربعاء مايو 28, 2008 12:28 pm

اهلا وسهلا بيك يانورا ونورت المنتدى بجد

انا اسف ان ترحيبي جه متاخر بس بقالي كام يوم مدخلتش المنتدى عشان كان ورايا مذاكرة

عموما احب احييك جدا على الكلام الجميييييييييييييييل ده ووبصراحة انا مش لاقي كلا ماقوله اكتر من اللي انتي قولتيه

ويارب نكون اصدقاء بجد
DRE@M
عضو شغال
عضو شغال
DRE@M

مُساهمةموضوع: رد: ملك وكتابة(الصداقة والحب)   ملك وكتابة(الصداقة والحب) Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 01, 2008 1:55 pm

ربنا يخليك هيروو دا يكون شرف ليا اننا نكون اصدقاء ومافيش اعتذار بيننا ربنا يقويك يارب ويتوج تعبك بالنجاح والتفوق ان شاء الله I love you

ملك وكتابة(الصداقة والحب)
صفحة 1 من اصل 1