حبنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حبنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

يارب محدش يزعل مني

الاميره الحسناء
saly
adel
عمرو الشيخ
aya
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
aya
عضو ابتدى يتقيم
عضو ابتدى يتقيم

يارب محدش يزعل مني Empty
مُساهمةموضوع: يارب محدش يزعل مني   يارب محدش يزعل مني Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 19, 2008 6:57 am

والله ربنا يعلم انا بكتب الموضوع ده وانا حزينه الزاي لاني هسيب المنتدي بسبب مفرقه الجماعات الدراسه انا اسفه بجد بس والله غصب عني بس ان شاء الله احاول افتح المنتدي من وقت للتاني انا بس حبيت اقول ليكوا علشان متزعلوش مني لان بجد انا زعلكوا عزيز عليا اوي احب اشكركوا كلكوا علي المنتدي الرائع ده ونفسي ارجع الاقي المنتدي ده بقي احسن منتدي علي النت كلوا اتمنالكوا كلكوا التوفيق والسعاده ويارب دايما للامام

لكم مني اجمل التحيات
عمرو الشيخ
المشرفيين
المشرفيين
عمرو الشيخ

يارب محدش يزعل مني Empty
مُساهمةموضوع: رد: يارب محدش يزعل مني   يارب محدش يزعل مني Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 19, 2008 7:53 am

....................................................بسم الله الرحمن الرحيم...............................................

طبعا انا حزين جدا على فراقك لينا عشان خلاص كلنا اتعودنا على وجودك معانا بس برده ارجع واقول ربنا يوفقك انتى فعلا داخله على مرحله جديده فى حياتك ومرحله تحدى قوى ربنا يوفقك ويكرمك ياأيه وانا بجد استفادت من مواضيعك الجميله وتعليقاتك المحترمه...فى النهايه احب اقولك ربنا يوفقك........عمرو الشيخ.........والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
adel
عضو شغال
عضو شغال
adel

يارب محدش يزعل مني Empty
مُساهمةموضوع: رد: يارب محدش يزعل مني   يارب محدش يزعل مني Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 19, 2008 8:26 am

والله يا اية انا حزين جداجداجدا
saly
المشرفيين
المشرفيين
saly

يارب محدش يزعل مني Empty
مُساهمةموضوع: رد: يارب محدش يزعل مني   يارب محدش يزعل مني Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 19, 2008 11:48 am

انا كمان زعلانه بس ربنا يوفقك فى دراستك وعايزاكى تركزى فى الدراسه وتجيبى درجات عاليا
aya
عضو ابتدى يتقيم
عضو ابتدى يتقيم

يارب محدش يزعل مني Empty
مُساهمةموضوع: رد: يارب محدش يزعل مني   يارب محدش يزعل مني Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 19, 2008 1:23 pm

ميرسي ليكوا يا جماعه وانا والله زعلانه اكتر منكوا لاني هسيب عيلتني التانيه اخواتي واصحابي بس ان شاء الله انا هحاول لي قد مقدر اني اكون متواجده معاكوا وميرسي ليكوا علي اهتمامكوا ومروكوا
الاميره الحسناء
عضو شغال
عضو شغال
الاميره الحسناء

يارب محدش يزعل مني Empty
مُساهمةموضوع: رد: يارب محدش يزعل مني   يارب محدش يزعل مني Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 19, 2008 2:24 pm

مش هقولك هتوحشينا وبس علشان انتى هتبقى على طول موجوده جواى ولو حسيت انى مفتقداكى ان شاء الله ربنا هيحس بى ويجمعنى معاكى باى طريقه انا دايما بيبقى عندى امل فى الله كبير ....................
شدى حيلك يا ايه وحققى احلامك وطموحاتك واجتهدى فيه عشان بعد كده تفتكرى كل حاجه فيها وتحسى بالنجاح بعد كده علشان احساس مهما وصفته مش زى ادراكه فعليا وربنا يكرمك ويوفقك...................
الافتقاد .......الوحشه.........مشاعر صعبه للغايه ولاكن تهون بتزكر زكرياتنا وانتى سايبه زكرى كبيره فى قلبى
aya
عضو ابتدى يتقيم
عضو ابتدى يتقيم

يارب محدش يزعل مني Empty
مُساهمةموضوع: رد: يارب محدش يزعل مني   يارب محدش يزعل مني Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 19, 2008 2:30 pm

بجد انا مش عارفه اقولك ايه بس انا ربنا وحده الي يعلم انتي بالنسبه ليا ايه وانا عمري ان شاء الله مهفتقدك لانك معايا علي طول في قلبي وذاكرتي اتمنالك التوفيق من كل قلبي وان ربنا يدوم المحبه الي بنا مدي الدهر لان الحياه بدون الاحباب ليس لها معني وان شاء الله انا هحاولمغبش عنكوا وميرسي ليمي علي الدعوه الجميله دي الي حبيبه قلبي الاميره
بطوطه
عضو شغال
عضو شغال

يارب محدش يزعل مني Empty
مُساهمةموضوع: رد: يارب محدش يزعل مني   يارب محدش يزعل مني Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 19, 2008 8:00 pm

ربنا يوفقك يا ايه وترجعى للمنتدى على خير
ghenwa
المشرفيين
المشرفيين
ghenwa

يارب محدش يزعل مني Empty
مُساهمةموضوع: رد: يارب محدش يزعل مني   يارب محدش يزعل مني Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 19, 2008 9:39 pm

والله فعلا يا ايه انتى منورة المنتدى بموضوعاتك وارائك وفعلا انا زعلانة بس برضو مستقبلك اهم ويارب تكونى فى تفوق دايما ونسمع عنك كل خير ربنا معاكى أختك غنوة
admin
Admin
Admin
admin

يارب محدش يزعل مني Empty
مُساهمةموضوع: رد: يارب محدش يزعل مني   يارب محدش يزعل مني Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 19, 2008 10:36 pm

لا حول ولا قوه الا بالله انا مش عارف اعلق لانى الامر اصعب من التعليق ولكن اقول نشوفك فى العيد على الاقل
http://elmuslim.yoo7.com
حسين كا ريــــكا
المشرفيين
المشرفيين
حسين كا ريــــكا

يارب محدش يزعل مني Empty
مُساهمةموضوع: رد: يارب محدش يزعل مني   يارب محدش يزعل مني Icon_minitimeالسبت سبتمبر 20, 2008 12:30 pm

طبعا يا اية مش قادر اوصف شعورى بس انا فعلا زعلان جدااااااااااااا انك هتغيبى عن المنتدى بس طبعا كلنا يهمنا مستقبلك يكون احسن وربنا يوفقك وبعد كام سنة نقولك يا دكتورة اية وهتوحشنى ردودك ومتابعتك لمواضيعى
http://www.aldewan.com

يارب محدش يزعل مني
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-