حبنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حبنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
admin
Admin
Admin
admin

تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه Empty
مُساهمةموضوع: تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه   تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 26, 2008 12:49 pm

طبعا من المفروض ان نكون جميعا احباء وامناء لبعض ولكن العضو morophy او عمرو اساء ونشر المنتدى بتاعه مع انى حذرته ان هذا يخالف قوانين منتدانا والاصعب من ذلك انى استئمنته على الاشراف فى ركن الكره الاوربيه ولكن الاستاذ قام بمسح مواضيع الكره الاوربيه كلها والان ما رايكم فى ذلك ارجو حكمكم انتم عليه
http://elmuslim.yoo7.com
saly
المشرفيين
المشرفيين
saly

مُساهمةموضوع: رد: تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه   تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 26, 2008 3:17 pm

انا مش عارفه هو عمل كده ليه وده طبعا ميرضنيش وهو اكيد عارف قوانين المنتدى وعارف كمان الى حصل قبل كده من واحد وانت مسحته من المنتدى وكمان هو مالوش حق انه يمسح المواضيع لان مش هو لوحده الى كان كاتب فيها مواضيع ومش عارفه احنا نخلص من واحد يطلع واحد
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه   تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 27, 2008 3:45 am

انا مش يهمنى حاجه عايز تطردنى من المنتدى اطردنى ومبحبش حد يهددنى اصلا king
admin
Admin
Admin
admin

مُساهمةموضوع: رد: تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه   تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 27, 2008 4:25 am

الحمد لله يا جماعه اديكم شفتم بانفسكم رده وانا بصراحه مصدوم من هذا الرد لانى عمرو والى طردته من قبل لو تتذكره كنت اثق فيهم جدا ولكن يظهر اننا فى عصر الخيانه ومن جبروته ان يمسح مواضيع الكره الاوربيه كمان وانا مشهقول غير شى واحد حسبى الله ونعم الوكيل فيك
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه   تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 27, 2008 4:27 am

looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool lol! lol!
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه   تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 27, 2008 4:30 am

I`M THE KING king I DON`T MIND BECAUSE I`M THE KING
admin
Admin
Admin
admin

مُساهمةموضوع: رد: تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه   تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 27, 2008 4:46 am

تم طرد العضو بالفعل
saly
المشرفيين
المشرفيين
saly

مُساهمةموضوع: رد: تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه   تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 27, 2008 4:59 am

ليه كده ياعمرو ولا يهمك يااحمد احنا معاك
ghenwa
المشرفيين
المشرفيين
ghenwa

مُساهمةموضوع: رد: تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه   تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه Icon_minitimeالجمعة أغسطس 29, 2008 6:37 pm

اولا الملك هو الله
ولا يهمك يا احمد طالما انت محترم مع الناس ومع نفسك ولا يهمك حد
وانا مايرضنيش اللى حصل
عمرو الشيخ
المشرفيين
المشرفيين
عمرو الشيخ

مُساهمةموضوع: رد: تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه   تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه Icon_minitimeالأحد أغسطس 31, 2008 2:11 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

والله ياجماعه انا شايف انكم مدين للشخص دة حجم اكبر من حجمه وانسوه خالص وخسارة انه اسمه عمرو على اسمى ..احمد باشا ياريت ماتشغل بالك بالتفاهات دى واحنا كفايه علينا اننا كلنا مع بعض وده الاهم...
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

عمرو الشيخ

تنبيه هام جدا لكل الاعضاء ارجو النظر بسرعه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-