حبنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حبنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو والى بيقولو ا عيب يا عمرو عيــــــــــــــــب

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عــــــــــــــــــــلاء
المشرفيين
المشرفيين
عــــــــــــــــــــلاء

عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو والى بيقولو ا عيب يا عمرو عيــــــــــــــــب Empty
مُساهمةموضوع: عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو والى بيقولو ا عيب يا عمرو عيــــــــــــــــب   عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو والى بيقولو ا عيب يا عمرو عيــــــــــــــــب Icon_minitimeالأحد يوليو 27, 2008 2:57 pm

affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid
انت فين مستر عمر و اية يا مااااااان انت ها تتقل علينا ولا اية
مش عاوز تخش النتدى براحتك هو مش عصب وبراحتك يا عم
علشاااااااااااااااااان خطبت ووورست شوية فلوووووس ها تنسى اصحابك والى كانو يعرفوك من غير
اى حااااااااااجة
صحيح الانساااااااااااااااااااااان مش مهم علشان ما تزعلش
عمرو الشيخ
المشرفيين
المشرفيين
عمرو الشيخ

عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو والى بيقولو ا عيب يا عمرو عيــــــــــــــــب Empty
مُساهمةموضوع: رد: عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو والى بيقولو ا عيب يا عمرو عيــــــــــــــــب   عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو والى بيقولو ا عيب يا عمرو عيــــــــــــــــب Icon_minitimeالأحد يوليو 27, 2008 5:08 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

فى البدايه مع كل احترامى للعضو الجميل ال اسمه علاء انت مين عشان تتكلم عنى وانا اعرفك منين اصلا احب اقولك مشكور حبيبى على شعورك النبيل تجاهى بس كنت اتمنى بجد يكون كلامك صحيح بس انت كلامك مش صحيح انا رديت عليك بكل ادب وبكل احترام وتأكد كل التأكيد ان الاحترام دا مش ليك انت لا لا لا...... انا انا رديت عليك بكل احترام عشان فى ناس موجودة معانا محترمه جدا جدا وانا عارف ليه قولت كدا وكمان عارف انت عايز توصل الكلام دة لمين ... وبالنسبه لكلامك عن الخطوبه دا محصلش وزى ما بيقولو بالبلدى كدا الكلام بيجيب بعضه انا بجد قربت جدا من الخطوبه وفعلا تقدر تقول انى لقيت بنت الحلال وربنا يسهل وهيه قريبه لينا كلنا لو تحب اوضح اكتر من كدا حبيبى انا جاهز....بخصوص الفلوس والورث الحمدلله احنا ناس مستورة معانا وبنرضى بأى حاجه والحمدلله نعمه الرضا مش عند الناس كلها ودى نعمه ربنا بينعم على الناس ال تستاهلها بس مش اى حد ......... اوك حبيبى.................. عمرو الشيخ.... والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
admin
Admin
Admin
admin

مُساهمةموضوع: رد: عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو والى بيقولو ا عيب يا عمرو عيــــــــــــــــب   عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو والى بيقولو ا عيب يا عمرو عيــــــــــــــــب Icon_minitimeالأحد يوليو 27, 2008 5:17 pm

اولا يا علاء انت تعرف جيدا انك قلت على عمرو كلام على عمرو مش صحيح وده خطا كبير جدا وفى كلام هيبقى بينى وبينك وغير كده توضح كلامك للجميع اما انت يا عمرو فانا اتمنى لك الخطوبه القريبه وثانيا عايزين نعرف مين سعيده الحظ الى انت بتقول انى هيا قريبه مننا كلنا دى حاجه تفرح والله ان العروسين مننا دى حاجه سعيده جدا
http://elmuslim.yoo7.com
عمرو الشيخ
المشرفيين
المشرفيين
عمرو الشيخ

مُساهمةموضوع: رد: عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو والى بيقولو ا عيب يا عمرو عيــــــــــــــــب   عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو والى بيقولو ا عيب يا عمرو عيــــــــــــــــب Icon_minitimeالأحد يوليو 27, 2008 5:49 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

ربنا يخليك يا احمد وياريت ما تعلقش على كلام العضو المحترم علاء اكتر من كدا وانا بستغل الظروف وبقولك هارد لك انت ومالدينى ال وحشنى اوى على مباراة اليوم ومباراة الاسبوع الماضى... وبالتوفيق انشاء الله... والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
عــــــــــــــــــــلاء
المشرفيين
المشرفيين
عــــــــــــــــــــلاء

مُساهمةموضوع: رد: عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو والى بيقولو ا عيب يا عمرو عيــــــــــــــــب   عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو والى بيقولو ا عيب يا عمرو عيــــــــــــــــب Icon_minitimeالأربعاء يوليو 30, 2008 3:06 pm

شكرا يا عمرو
شكرا
الاميره الحسناء
عضو شغال
عضو شغال
الاميره الحسناء

مُساهمةموضوع: رد: عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو والى بيقولو ا عيب يا عمرو عيــــــــــــــــب   عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو والى بيقولو ا عيب يا عمرو عيــــــــــــــــب Icon_minitimeالسبت أغسطس 02, 2008 1:03 pm

على فكره انت شخصيه كويسه بجد يعمرو ربنا يكرمك ويكرم اللى هتبقى نصيبك بس متنسناش العزومه وانا عارفه انى المفروض متكلمش على عزومات لانك متعرفنيش بس انا نفسى ابقى
فرد من افراد هذا المنتدى الذى احبه واول مره اشارك فى منتديات والحمد لله ان اول مره اشارك
فى حاجه الاقى ناس كده كلهم احترام وزوق زيك انت ياعمرو مع انى مكلمتكش بس واضح من الرد
وطبعا اللى عرفنى بالمنتدى احمد ربنا يخليه لينا كلنا
محمد كمال
عضو جديد
عضو جديد
محمد كمال

مُساهمةموضوع: رد: عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو والى بيقولو ا عيب يا عمرو عيــــــــــــــــب   عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو والى بيقولو ا عيب يا عمرو عيــــــــــــــــب Icon_minitimeالإثنين أغسطس 04, 2008 4:00 pm

انت يا عمرو شخصيه حلوه فى بلدك وفى كل حته بس متنسناش وعار ف انت مفيش احى منك اخلاق وادب وكل حاجه حلوه ويارب نكون حبايب واصحاب
admin
Admin
Admin
admin

مُساهمةموضوع: رد: عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو والى بيقولو ا عيب يا عمرو عيــــــــــــــــب   عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو والى بيقولو ا عيب يا عمرو عيــــــــــــــــب Icon_minitimeالإثنين أغسطس 04, 2008 11:43 pm

يا عمرو ويا علاء انتوا عارفين جيدا الى حصل بنكم ده مش كويس دا غير كده انى بعض الناس لما شافت اختلافكم شكت فى تعاونا واحترامنا ولكن لانى انا عارف انى الاختلاف فى الراى لا يفسد للود قضيه فانا اتمنى ان تنتهى الخلاقات الان بينكم وشكرا يا اميره على كلامك الى زى السكر
http://elmuslim.yoo7.com

عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو والى بيقولو ا عيب يا عمرو عيــــــــــــــــب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-